Nieuws

Overlast melden bij gemeente

Af en toe komen er bij de Gemeenschapsraad meldingen binnen over overlast of problemen. U kunt dit het beste zelf melden bij de gemeente.

Denk aan losliggende stoeptegels in Heibloem? Of aan de defecte straatverlichting, zwerfvuil, geluidsoverlast bij het containerpark tijdens de ledigingen, verstopte straatputten ……??

Doe dan een melding bij de gemeente! Dit kunt u op 3 manieren doen:

  • 1. Digitaal via de site www.leudal.nl daar vind u een interactief webformulier van Meldpunt Leudal dat u in kunt vullen.
  • 2. Telefonisch via 0475 85 90 00. Bereikbaar op maandag en woensdag van 8.30-17.00u, op dinsdag en donderdag van 8.30-19.00u en op vrijdag van 8.30-13.00u. U krijgt dan een keuzemenu.
  • 3. Via de Mijn Gemeente App. Je geeft je locatie, omschrijving en persoonlijke gegevens met een paar simpele handelingen door. U kunt ook een foto meesturen. U wordt via de mail op de hoogte gehouden over de status van uw melding.
 

Agenda

Openbare bijeenkomst Toekomst Heibloem

woensdag 28 november
19:45 - 22:00
Klokkestoel

Vanavond gaat de werkgroep HELD in gesprek met zoveel mogelijk Heibloemers over de bevindingen van de gesprekken over een duurzaam en leefbaar Heibloem met veel inwoners en de uitkomsten van de enquete over dit onderwerp. Doelstelling is  te komen tot een actieagenda om hier verder mee aan de slag te gaan.


 

Contact

Stichting Gemeenschapsraad Heibloem

Contactadres:
Pater van Donstraat 15 6089 NM  HEIBLOEM
 

grheibloem tweets

 

Inloggen voor sitebeheerders