Nieuws

Overlast melden bij gemeente

Af en toe komen er bij de Gemeenschapsraad meldingen binnen over overlast of problemen. U kunt dit het beste zelf melden bij de gemeente.

Denk aan losliggende stoeptegels in Heibloem? Of aan de defecte straatverlichting, zwerfvuil, geluidsoverlast bij het containerpark tijdens de ledigingen, verstopte straatputten ……??

Doe dan een melding bij de gemeente! Dit kunt u op 3 manieren doen:

  • 1. Digitaal via de site www.leudal.nl daar vind u een interactief webformulier van Meldpunt Leudal dat u in kunt vullen.
  • 2. Telefonisch via 0475 85 90 00. Bereikbaar op maandag en woensdag van 8.30-17.00u, op dinsdag en donderdag van 8.30-19.00u en op vrijdag van 8.30-13.00u. U krijgt dan een keuzemenu.
  • 3. Via de Mijn Gemeente App. Je geeft je locatie, omschrijving en persoonlijke gegevens met een paar simpele handelingen door. U kunt ook een foto meesturen. U wordt via de mail op de hoogte gehouden over de status van uw melding.
 

Agenda

Jaarvergadering

woensdag 20 maart
20:15 - 22:30
Klokkestoel

Jaarvergadering met aansluitend de presentatie van het plan van de werkgroep HELD voor de toekomst van Heibloem


 

Contact

Stichting Gemeenschapsraad Heibloem

Contactadres:
Pater van Donstraat 15 6089 NM  HEIBLOEM
 

grheibloem tweets

 

Inloggen voor sitebeheerders